tirsdag

Give away - Win a christmas calendar FILLED WITH SCRAP STUFF


You can win this calendar with 24 drawers 
filled with scrap stuff
buttons, ribbons, Tim Holts, pen nibs, charms ect, ect. 
 
All you need to is:

Follow my blog, leave a coment, add this pic with a few words at the top of your blog sidebar and linkt back to me.

 Last to 29th of Nowember

*

Du kan vinne denne adventskalenderen 24 skuffer fylt med scrappesaker
knapper, Tim Holtz stasj, blonder/ bånd, charms, penne splitter ect, ect.

Alt du trenger å gjøre er og være, eller bli følger av bloggen min, og ta med deg dette bilde til din blogg, legges inn i din sidebar, skriv et par ord om candyen og linke tilbake til meg =)

Varer til 29 November

KLEM




36 kommentarer:

  1. Å, den var nydelig, Marielle ;) Her inne er det så mye fint å spennende.liker den klask og klin, og, prøve ut stilen din, herlig ;) Lag deg en god førjulstid ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så imponert over det du gjør, og får tid til. Kjempe glad for å kunne delta på denne nydelige Give Away <3 Alltid ønska meg en sånn kalender, elsker pakker og overraskelser :) :) :)
    Gleder meg til å fortsette å følge deg både her og på facebook!!

    SvarSlett
  3. Såååå nydelig Marielle og denne ville vært perfekt på scrappepulten min!!
    Fantastisk give away ♥
    Følger er jeg og linker med glede tilbake hit.
    Ha en fin førjulstid!!
    Masse klemmer

    SvarSlett
  4. Guri malla!!!
    Denne var bare rå flott og nydelig!! Heldig den som vinner en så kjempefin kalender!! *drømme*

    Mvn
    Gunn Helen

    SvarSlett
  5. Så superfin give away!!!! Du lager mye fint og inspirerer mange! Takk for at jeg får sjansen til å vinne :)Har lagt bilde og skrevet noen ord i sidebaren min :) Klem anne Lill

    SvarSlett
  6. Klart jeg vil være med. Hvem vil ikke vinne den flotte kalenderen der med innhold til og med.
    Ha en fin uke, klem.

    SvarSlett
  7. Så innmari kult å kunne få lov til å være med på en så herlig giveaway... :) :) Jeg iler inn og linker i bloggen min... :)

    SvarSlett
  8. Å så fin ♥ Jeg er gjerne med og har lagt den i sidebaren min!
    Krysser scrappefingrene!

    Ha en kreativ uke!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så utrolig fin kalender.
    Jeg følger deg fra før, så det var ikke problem. Har laget en link med bilde i sidebaren på bloggen min, og kommenterer her, så jeg ønsker veldig gjerne å bli med i trekningen.

    SvarSlett
  10. Knallfin kalender.....:):)

    SvarSlett
  11. Heia Marielle:)
    Superfin denna kalenderen din. Har ikke blogg jeg, men håpe æ kan være med alikavel... Uansett klem te dæ... og håpe vi får te noe i Kjøpsvik utpå vinteren. Klemmer på vei..

    Merethe

    SvarSlett
  12. Heia Marielle,
    kjempeflott adventskalender du har laget her, og jeg blir veldig gjerne med på trekningen :-)
    Er følger, og har lagt bilde (om enn så lite..) m link i sidebaren på bloggen. Takk for sjansen !
    Klem
    Turid / Knerten

    SvarSlett
  13. WOW.....Elsker denne kalenderen!:D (og bloggen din forøvrig!!!) Er allerede følger og vil HELT KLART være med på trekningen. Ha en hyggelig førjulstid!!! Klem
    Maja

    SvarSlett
  14. Gorgeous advent project and amazing giveaway Marielle :))
    Hugs (:Betka:)

    SvarSlett
  15. Så snill du er.. klart jeg vil være med.. og kalenderen er jo så nydelig... :D Legger deg i sidebareen min jeg.. :)

    (følger har jeg vært lenge)... :D

    LindaSS

    SvarSlett
  16. Shame on me, Marielle. Jeg har jo fulgt med på det du lager i lang tid, men så nå at jeg ikke har vært følger av bloggen din. Selvfølgelig er det fiksa nå:) Du lager jo så utrolig mye fint, og de TH tingene du lager er jo bare helt rå!!! Håper du kommer med flere videosnutter etterhvert også.
    Og for en nydelig kalender, siklet nesten når jeg så den, selvfølgelig har jeg ikke noe imot om den kommer posten til meg;)
    Har lagt bilde med noen ord og link i sidebaren min.
    Klem Hege.

    SvarSlett
  17. Hei Marielle.
    Så nydelig kalender du har lagd og så fylt med det beste vi vet da :) Hadde vært kjempekos å vinne denne.
    Følger har jeg vært så lenge jeg kan huske. Bilde med link ligger nå i sidebaren min.
    klem :)

    SvarSlett
  18. For en nydelig kalender! Jeg er følgare og har linkat i min sidebar! Nu håller jeg tummarna og håper på tur! :)
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett
  19. Hei!

    Så spennende candy, jeg slenger meg gjerne på! :-)

    SvarSlett
  20. hei :) er glad jeg fant veien til deg, så mye fint du lager!
    blir gjerne med på julekalender eg :) og gleder meg til å se det du lager i fremtiden :) besøk gjerne bloggen min :)
    ha en fin kveld :) Graciela :)

    SvarSlett
  21. Ja, detta vill jag inte missa!
    Kanske har jag äntligen turen på min sida, eftersom det var ett väldigt bra slutdatum ;o) ;o)
    Länkar även i min blogg i min Sidbar!
    Ha en skön Helg!
    Kram, Britt-Inger

    SvarSlett
  22. Så flott candy,Marielle..
    Bilde og link i bloggen min :-)

    -Helle-

    SvarSlett
  23. Så herlig candy og nydelig kalender. Blir gjerne med i trekningen. Er følger og har linket i bloggen min.

    -Wenche

    SvarSlett
  24. Kjempeflott candy jeg vill være med!

    SvarSlett
  25. Herlig candy, linket i sidebaren i bloggen min. Bli gjerne med i min kalender-candy også.

    SvarSlett
  26. Åååå...for en nydelig adventskalender:):)Blir gjerne med ja;)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  27. Kjempe flott :) Som alltid :)

    SvarSlett
  28. Denne var bare sååå lekker, jeg blir gjerne med i trekningen.

    SvarSlett
  29. jeg er følger av bloggen din , og jeg har tatt med bilde til min blogg og lagt inn i min sidebar. så jeg håper at jeg kan være med i din candy.
    Hilsen 11 år gammle Katarina.

    SvarSlett
  30. What a fab little chest - will add you to my blog now

    kitten

    SvarSlett
  31. Gosj så flott! Denne hadde gjort seg i stua mi i adventstiden. og fyllt med godis er heller ikke feil :) Vil gjerne bli med i trekningen. Ha en fin førjulstid :)

    SvarSlett
  32. Så vacker, Marielle!!!
    Är gärna med i utlottningen av den här kalendern. Har fixat allt men har lite problem att lägga den i min sidokolumn...förstår mig kanske inte på det? Hoppas på hjälp eller att jag kan vara med ändå? :-/

    Många Kramar Lisa

    SvarSlett
  33. Utrolig pen kalender! Jeg må jo bare prøve lykken ..Har lagt til bildet og innlegget i sidebaren min :) klem Elin

    SvarSlett
  34. Nydelig kalender og candy. Da har jeg lagt linken i min sidebar og lagt meg til som følger. Ha en flott dag. Klem Bettina xx

    SvarSlett
  35. Å so fine. Eg har alltid yngst meg ein flotte julekalender :)
    Eg e følgar, har lagt bilde øvst i sidebaren min med link tilbake til bloggen din og krysser fingre ;)

    SvarSlett
  36. Oh what a beauty! Tänk att vinna den här. Är nu följare av din blogg och ska kolla in alla dina fina saker du gör.

    http://cissidilnotsmith.blogspot.se/

    SvarSlett

Thank you for your comment, i really appreciate all comments <3

Tusen takk for din kommentar, setter UTROLIG stor pris på alle kommentarer. <3