mandag

slott / hus



Hehehe, må nå le litt av meg selv, har vært våken siden i går klokken 14.00 dro på nattevakt, kom hjem å løpte rett ned på hobbyrommet. Klarte ikke å dy meg. Kunne sikkert fått det bedre til. Men har så lite blomster og utstyr, så det ble nå som det ble. Gikk løs på smykker og armband for å få låset på porten til. Blomstrene har jeg kjøpt på Kjøpsvik bokhandel, di er fra kort&godt. Gjerde stempel er fra magnolia, kjøpt samme plass. Bursdagstempel er fra norsk stempelblad (?) er det det heter ? vinduet ser helt jæ*** ut, fikk ikke til å måle opp å skjære ut, noen som vet om en mal for denslags ?

40 kommentarer:

  1. Superkreativt! Ser ut som vi har samme albumet, kjempesmart å lage et kort av det !! ;)
    Og du, det vinduet ditt er slett ikke så ille som du skal ha det til!!

    PS! Tusen takk for kjempekoselig bursdagshilsen på bloggen min! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, kaka fra fra hobbyklubben ? va jo egentli bind-it all greie.

    SvarSlett
  3. For et stilig kort du har laget!! Synes ikke du skal være lei deg for at du hadde lite blomster etc, for de du hadde tok seg veldig godt ut på dette kortet. Hehe, smykker til pers.. kjenner til den, man tager hva man haver;)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  4. Kjempeflott, nydelige farger!

    SvarSlett
  5. Dette er jo kjempeflott, Marielle; syns du fikk til vinduet veldig bra, jeg.
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og så hyggelig at du har lagt deg til som følger :-)

    SvarSlett
  6. Dærsken, dette ble kult! Skikkeig kreativt! Har nok ingen mal på vindu, men det jeg pleier å gjøre er å tegne for hånd, og så skjære med skalpell. Eller du kan bruke en Spellbinder?
    Klem

    SvarSlett
  7. hei!
    det er noe til deg i bloggen min. :)

    agnete

    SvarSlett
  8. wawwwww total flot altså, sikke et arbjde.

    klemmmm

    SvarSlett
  9. Nydelig flott kort, smart løsning på oppgaven og nydelige farger ;0)

    SvarSlett
  10. Herremin. Hva du får til, du er bare så flink.
    Dette var helt nydelig, men se å få deg litt søvn hehe....
    Likte fargene og låsen var helt perfekt..
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  11. utrolig bra, du utvikler kreativiteten i racerfart!!
    den kaka har jeg og, for en glimrende ide`

    kjempeflink er du!!

    Jorunn

    SvarSlett
  12. Kjempe fint!!
    Takk for at du ordnet det med Mr.Linky :o)

    SvarSlett
  13. Flott og morsomt kort! :)
    Kjempeflotte detaljer, ark, farger og pynt sammen!
    Jeg mener du ikke kan kombinere bidrag til Sukkersøtt med andre utfordringer - bare et lite OBS! til deg!!! :)
    Ha ei super uke! Hilsen Hege

    SvarSlett
  14. For mine øyne ser dette helt perfekt ut. Er du ikke stolt av resultatet? Det har du all grunn til å være.

    Kjempegøy at du vil være med på min Give Away.

    Klem

    SvarSlett
  15. jøss!!! Skikkelig kreativt! Vældig flott!!:D

    SvarSlett
  16. Denne var skikkelig dritstilig!!! Har ikke annet å si her...

    SvarSlett
  17. WOOOW såååå Stilig!Veldig kreativt laget og såå mange flotte detaljer.


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  18. Ååå herligheten så stilig, skal si du er kreativ!

    klem:)

    SvarSlett
  19. Milde måne, dette var et lekkert prosjekt !! Du er jammen meg kreativ!

    Klem :o)

    SvarSlett
  20. Utrolig stilig!! Så flink du er ☻

    SvarSlett
  21. Så kreativ og flink du er!
    Det ble et lekkert kort!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  22. Knallfint!!Og så kreativt!!
    Tror aldri jeg hadde kommet på å bruke kaka : )Det blir nok ei oppskrifts bok av den hos meg : )

    SvarSlett
  23. tusen takk, men er så bange fine bakgrunner så jeg får ikke bestemt meg hehe. banneren husker jeg ikke helt hvor jeg fant, men tror det var ikke på http://blo64rt.blogspot.com/ ett sted hehe.
    klem =D

    SvarSlett
  24. Vilken idérikedom du besitter på...Otroligt vilket jobb!! Hel läckert ;);)
    Ha en bra dag.
    Kram, Britt-Inger

    SvarSlett
  25. Hei Marielle :)
    Tusen takk for koslig hilsen i bloggen *Klem*
    Nydelig kort du har laget her med flotte detaljer.
    Skikkelig kreativt!
    Ha en fin dag!
    God klem

    SvarSlett
  26. My goodness! This is soooooo very clever and amazing! Love how the door comes down like that. Super cute idea!!!!!
    Thanks for joining Colour Create, I hope you will join again next time!
    Hugs, Dena

    SvarSlett
  27. Så utrolig kreativt og flott! Imponert av alle de flotte detaljene!
    Klem fra
    Camilla

    SvarSlett
  28. Utrolig flott og kreativt... Det er som et helt kunsverk....
    Og tusen takk for at du var innom bloggen min og la igjen en hyggelig kommentar.. Setter stor pris på det.. :)

    Linda

    SvarSlett
  29. Oh this is wonderful, I love the design and gorgeous browns you have used.

    SvarSlett
  30. Wow dette var nydelig og virkelig kreativt Marielle, fantastisk. Det er noe av det mest orginale jeg har sett på en stund, supert!
    Ha en fin kveld :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  31. wooooow så super nydeligt og kreativt, lækre detaljer og farver.
    knus Pia

    SvarSlett
  32. Dette var jo råkult!

    SvarSlett
  33. fabulous!!!
    Thanks for joining C.C this week
    Hugs Di xxxx

    SvarSlett
  34. Dette kortet var kjempefint! Men som Hege-annie sier, du kan heller ikke kombinere bidraget med flere utfordringer hos Scrappehuset heller! Så du må velge:0)

    Det var iallefall kjempefint! Så masse arbeid, da!! KNALL!

    SvarSlett
  35. Nydelig kort/slott! Veldig kreativt!

    Takk for at du deltar.

    Klem Cathrine

    SvarSlett
  36. WOW sååå lekkert!! Herlige farger og virkelig kreativt laget!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem fra Anette - Candy i bloggen min

    SvarSlett
  37. Kjempekreativt !! Og det du ikke er fornøyd med, synes jeg var fint :)
    Kjempelekre farger og fint pyntet.
    Ha en fin dag og helg :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  38. Kjempefint slott/kort du har lagd av bakeboka, hihi. Jeg lagde bakebok :)Du så den vel :)
    Tusen takk for besøk og komentar i bloggen min :)
    ha en fin helg.

    SvarSlett
  39. wow stunning, I love the roses...thanks for joining in with the Colour Create challenge
    Mina xxx

    SvarSlett
  40. For et utrolig skjønt lite hus med de nydeligste detaljer. Takk for ditt lekre bidrag. :D

    SvarSlett

Thank you for your comment, i really appreciate all comments <3

Tusen takk for din kommentar, setter UTROLIG stor pris på alle kommentarer. <3