lørdag

shabby chic eller ?

Har fått helt dilla på shabby chic, den franske landstilen.  Fra sort og rødt til hvitt og slitt er egentli ett stort steg, og jeg gruer med til veien...

I den forbindelse lurer jeg på om det er noen her inne i bloggeverden som har erfaring med oppussing av møbler. Vi har alle møblene i svart. Både spisebord, stuebord, vitineskap, og tv-reol. Og jeg vil ha di hvitt og slitt.

Vet noen noe om dette, eventuellt en nettside med tips og ideer om maling av møbler i gammel stil ?

I dag tok jeg en tur innom den lokale blomsterbutikken, der har jeg ikke vært på år å dag. Måtte jo bare ta med meg disse to hærlighetene hjem.


Syns di var så nusselige. Tipper di blir hengt opp i gangen da den blir færdi.
 Nå har hele gangen fått cafelatte plater, så nå skal vi male di. Så er det bare listing og maling av gulv igjen.

Gubben vart jo høveli snurt da jeg kom hjem og stolt skulle vise fram.. Han sa noe sånn som " har du vært å kjøpt rustne ting"  ?? Hehehe, tror ikke helt han skjønner sammenhengen enda.. Skal nok få han på gli til å like stilen han også.

Ha en fortsatt god helg damer.

2 kommentarer:

  1. Jeg driver og forandrer så smått her hjemme,også. Men det er litt vanskelig å få mannen med på tanken,hihi. Jeg har brunbeisede møbler,og de vil jeg svært gjerne male hvite. Husker alt styret med beis,lakk og lukt for noen år siden,men pytt. Sluttresultatet blir jo så bra:)
    Det kommer til å bli sååå fint hos deg:)

    SvarSlett
  2. vist du er på facebook så anbefaler jeg absolutt tips og interiør til hjemmet siden der inne. der er bilder, tips og inspirasjon ikke minst.

    www.tipsoginspirasjontilhjemmet.blogg.no

    SvarSlett

Thank you for your comment, i really appreciate all comments <3

Tusen takk for din kommentar, setter UTROLIG stor pris på alle kommentarer. <3