mandag

Alt er lov




Idag er jeg innom for å fortelle dere nyheten at jeg har vært så heldig å få lov og bli med på DT-teamet i

Nordsaltenhobbyklubb utfordringsblogg.
Veldig gøy å være tilbake i utfordingsbloggen jeg selv startet for mange år siden.
Her håper jeg på å få masse inspirasjon fra dere lesere og DT teamet og forhåpentligvis gi dere litt inspirasjon tilbake ☺️

Utfordringen denne gang er : Alt er lov, så ta en titt HER for å levere ditt bidrag ☺️



Jeg har laget ett bryllupskort til min første utfordring ☺️

Gleder meg til å se ditt bidrag.

Lykke til

Marielle





1 kommentar:

  1. Velkommen til oss! Så gøy at du er tilbake på teamet! Jeg gleder meg til samarbeidet! :D

    SvarSlett

Thank you for your comment, i really appreciate all comments <3

Tusen takk for din kommentar, setter UTROLIG stor pris på alle kommentarer. <3